Uchwały krajobrazowe a umieszczanie banerów reklamowych w przestrzeni miejskiej – kilka wskazówek
Ustanawiane w ostatnich latach lokalne uchwały krajobrazowe mają coraz większy wpływ na układ architektoniczny wielu polskich miast. Wprowadzają one wiele regulacji, które określają zasady umieszczania banerów reklamowych w przestrzeni miejskiej. Co...
Ulotka – dlaczego warto ją mieć?
Rozwój internetu przyczynił się do poszerzenia spektrum rozwiązań marketingowych. Firmy wciąż jednak decydują się na stosowanie prostych, drukowanych nośników reklamowych. Warto wiedzieć, dlaczego ich popularność jest tak duża! Proste narzędzie...
5 sposobów na zbudowanie trwałych relacji z odbiorcami
Pozyskiwanie nowych klientów jest obowiązkowe dla firm, które chcą się rozwijać. Niemniej ważne jest przy tym stworzenie bazy odbiorców, którzy będą wiernymi konsumentami oferty. W jaki sposób należy realizować marketing relacji?
Krok...
ABC reklamy w internecie – jak zacząć promocję online?
Marketing bazujący na wirtualnych narzędziach i kanałach stanowi duże wsparcie dla e-handlowców pragnących rozwinąć swój biznes w sieci. Internetowa promocja wymaga jednak odpowiedniej strategii. Warto wiedzieć, które czynniki uwzględnić przy tworzeniu...
Oryginalne gadżety reklamowe – sposób na wyróżnianie Twojej firmy
Zbudowanie solidnej, silnej na rynku marki wymaga sporej ilości czasu oraz zaangażowania ze strony właścicieli firmy i jej pracowników. Doskonałym uzupełnieniem kreowania nietuzinkowego, ale jednocześnie wyrazistego wizerunku przedsiębiorstwa będą oryginalne gadżety...
Jak wybrać agencję SEO?
Każdy właściciel serwisu czy też sklepu internetowego z pewnością doskonale zdaje sobie sprawę, że bez skutecznego pozycjonowania nie uda mu się osiągnąć wymarzonych wyników. Działania z zakresu SEO są obecnie konieczne,...
Na czym polega pozycjonowanie strony w Google i dlaczego powinieneś to robić?
Dotarcie do klientów w internecie powinno bazować na skutecznych metodach reklamowych. Jedną z najczęściej wybieranych jest SEO, czyli pozycjonowanie strony w Google. Co to jest?
SEO – optymalizacja i pozycjonowanie stron
SEO (od...
Najczęstsze zastosowania pylonów reklamowych
Pylony (totemy) to wielozadaniowe nośniki treści informacyjnych i reklamowych. Tego typu konstrukcje są często wykorzystywane zarówno przez małe, jak i duże firmy jako element strategii marketingowych, wizerunkowych i informacyjnych. Pylony zyskały...