Na czym polega pozycjonowanie strony w Google i dlaczego powinieneś to robić?

Dotarcie do klientów w internecie powinno bazować na skutecznych metodach reklamowych. Jedną z najczęściej wybieranych jest SEO, czyli pozycjonowanie strony w Google. Co to jest? SEO – optymalizacja i pozycjonowanie stron SEO (od...

Ulotka – dlaczego warto ją mieć?

Rozwój internetu przyczynił się do poszerzenia spektrum rozwiązań marketingowych. Firmy wciąż jednak decydują się na stosowanie prostych, drukowanych nośników reklamowych. Warto wiedzieć, dlaczego ich popularność jest tak duża! Proste narzędzie...

Uchwały krajobrazowe a umieszczanie banerów reklamowych w przestrzeni miejskiej – kilka wskazówek

Ustanawiane w ostatnich latach lokalne uchwały krajobrazowe mają coraz większy wpływ na układ architektoniczny wielu polskich miast. Wprowadzają one wiele regulacji, które określają zasady umieszczania banerów reklamowych w przestrzeni miejskiej. Co...

4 platformy social media, na których warto prowadzić kampanię reklamową

Zastanawiasz się nad formą swojej promocji w internecie? Niezależnie od wielkości budżetu można w prosty sposób odnaleźć swoje miejsce w social media. Wszystko zależy od potrzeb! Oto cztery platformy SM, na...

ABC reklamy w internecie – jak zacząć promocję online?

Marketing bazujący na wirtualnych narzędziach i kanałach stanowi duże wsparcie dla e-handlowców pragnących rozwinąć swój biznes w sieci. Internetowa promocja wymaga jednak odpowiedniej strategii. Warto wiedzieć, które czynniki uwzględnić przy tworzeniu...

Marketing w IT – jak zacząć?

Jeżeli posiadasz już produkty wysokiej jakości i zaplecze specjalistów w dziedzinie IT, pora na pokazanie ich szerokiej publiczności. W przypadku nowych technologii najskuteczniejszym medium przekazu informacji będzie oczywiście Internet. Podstawą zaprezentowania...

Najczęstsze zastosowania pylonów reklamowych

Pylony (totemy) to wielozadaniowe nośniki treści informacyjnych i reklamowych. Tego typu konstrukcje są często wykorzystywane zarówno przez małe, jak i duże firmy jako element strategii marketingowych, wizerunkowych i informacyjnych. Pylony zyskały...

Warte uwagi: