Uchwały krajobrazowe a umieszczanie banerów reklamowych w przestrzeni miejskiej – kilka wskazówek

0
Ustanawiane w ostatnich latach lokalne uchwały krajobrazowe mają coraz większy wpływ na układ architektoniczny wielu polskich miast. Wprowadzają one wiele regulacji, które określają zasady umieszczania banerów reklamowych w przestrzeni miejskiej. Co...

Ulotka – dlaczego warto ją mieć?

0
Rozwój internetu przyczynił się do poszerzenia spektrum rozwiązań marketingowych. Firmy wciąż jednak decydują się na stosowanie prostych, drukowanych nośników reklamowych. Warto wiedzieć, dlaczego ich popularność jest tak duża! Proste narzędzie...

5 sposobów na zbudowanie trwałych relacji z odbiorcami

0
Pozyskiwanie nowych klientów jest obowiązkowe dla firm, które chcą się rozwijać. Niemniej ważne jest przy tym stworzenie bazy odbiorców, którzy będą wiernymi konsumentami oferty. W jaki sposób należy realizować marketing relacji? Krok...

ABC reklamy w internecie – jak zacząć promocję online?

0
Marketing bazujący na wirtualnych narzędziach i kanałach stanowi duże wsparcie dla e-handlowców pragnących rozwinąć swój biznes w sieci. Internetowa promocja wymaga jednak odpowiedniej strategii. Warto wiedzieć, które czynniki uwzględnić przy tworzeniu...

Oryginalne gadżety reklamowe – sposób na wyróżnianie Twojej firmy

0
Zbudowanie solidnej, silnej na rynku marki wymaga sporej ilości czasu oraz zaangażowania ze strony właścicieli firmy i jej pracowników. Doskonałym uzupełnieniem kreowania nietuzinkowego, ale jednocześnie wyrazistego wizerunku przedsiębiorstwa będą oryginalne gadżety...

Jak wybrać agencję SEO?

0
Każdy właściciel serwisu czy też sklepu internetowego z pewnością doskonale zdaje sobie sprawę, że bez skutecznego pozycjonowania nie uda mu się osiągnąć wymarzonych wyników. Działania z zakresu SEO są obecnie konieczne,...

Na czym polega pozycjonowanie strony w Google i dlaczego powinieneś to robić?

0
Dotarcie do klientów w internecie powinno bazować na skutecznych metodach reklamowych. Jedną z najczęściej wybieranych jest SEO, czyli pozycjonowanie strony w Google. Co to jest? SEO – optymalizacja i pozycjonowanie stron SEO (od...

Najczęstsze zastosowania pylonów reklamowych

0
Pylony (totemy) to wielozadaniowe nośniki treści informacyjnych i reklamowych. Tego typu konstrukcje są często wykorzystywane zarówno przez małe, jak i duże firmy jako element strategii marketingowych, wizerunkowych i informacyjnych. Pylony zyskały...

Warte uwagi: