Ulotka – dlaczego warto ją mieć?

0
Rozwój internetu przyczynił się do poszerzenia spektrum rozwiązań marketingowych. Firmy wciąż jednak decydują się na stosowanie prostych, drukowanych nośników reklamowych. Warto wiedzieć, dlaczego ich popularność jest tak duża! Proste narzędzie...

Najczęstsze zastosowania pylonów reklamowych

0
Pylony (totemy) to wielozadaniowe nośniki treści informacyjnych i reklamowych. Tego typu konstrukcje są często wykorzystywane zarówno przez małe, jak i duże firmy jako element strategii marketingowych, wizerunkowych i informacyjnych. Pylony zyskały...

Uchwały krajobrazowe a umieszczanie banerów reklamowych w przestrzeni miejskiej – kilka wskazówek

0
Ustanawiane w ostatnich latach lokalne uchwały krajobrazowe mają coraz większy wpływ na układ architektoniczny wielu polskich miast. Wprowadzają one wiele regulacji, które określają zasady umieszczania banerów reklamowych w przestrzeni miejskiej. Co...

Oryginalne gadżety reklamowe – sposób na wyróżnianie Twojej firmy

0
Zbudowanie solidnej, silnej na rynku marki wymaga sporej ilości czasu oraz zaangażowania ze strony właścicieli firmy i jej pracowników. Doskonałym uzupełnieniem kreowania nietuzinkowego, ale jednocześnie wyrazistego wizerunku przedsiębiorstwa będą oryginalne gadżety...

Warte uwagi: