5 sposobów na zbudowanie trwałych relacji z odbiorcami
Pozyskiwanie nowych klientów jest obowiązkowe dla firm, które chcą się rozwijać. Niemniej ważne jest przy tym stworzenie bazy odbiorców, którzy będą wiernymi konsumentami oferty. W jaki sposób należy realizować marketing relacji?
Krok...
ABC reklamy w internecie – jak zacząć promocję online?
Marketing bazujący na wirtualnych narzędziach i kanałach stanowi duże wsparcie dla e-handlowców pragnących rozwinąć swój biznes w sieci. Internetowa promocja wymaga jednak odpowiedniej strategii. Warto wiedzieć, które czynniki uwzględnić przy tworzeniu...
Marketing w IT – jak zacząć?
Jeżeli posiadasz już produkty wysokiej jakości i zaplecze specjalistów w dziedzinie IT, pora na pokazanie ich szerokiej publiczności. W przypadku nowych technologii najskuteczniejszym medium przekazu informacji będzie oczywiście Internet. Podstawą zaprezentowania...
Najskuteczniejsze formy promocji
W obecnych czasach bardzo trudno znaleźć niszę rynkową, w której przedsiębiorca będzie miał monopol. W zdecydowanej większości przypadków musi zmierzyć się z konkurencją, a wówczas należy skutecznie zareklamować swój produkt bądź...
Jak wybrać agencję SEO?
Każdy właściciel serwisu czy też sklepu internetowego z pewnością doskonale zdaje sobie sprawę, że bez skutecznego pozycjonowania nie uda mu się osiągnąć wymarzonych wyników. Działania z zakresu SEO są obecnie konieczne,...
4 platformy social media, na których warto prowadzić kampanię reklamową
Zastanawiasz się nad formą swojej promocji w internecie? Niezależnie od wielkości budżetu można w prosty sposób odnaleźć swoje miejsce w social media. Wszystko zależy od potrzeb! Oto cztery platformy SM, na...
Co to jest soundbar? Poradnik
Często w salonie, chcemy stworzyć namiastkę kina. Szczególnie dla miłośników filmów, może mieć to ponadprzeciętne znaczenie. Sale kinowe są wyposażone w najwyższej jakości sprzęty, które pozwalają odczuwać nie tylko głębie obrazu,...
Na czym polega pozycjonowanie strony w Google i dlaczego powinieneś to robić?
Dotarcie do klientów w internecie powinno bazować na skutecznych metodach reklamowych. Jedną z najczęściej wybieranych jest SEO, czyli pozycjonowanie strony w Google. Co to jest?
SEO – optymalizacja i pozycjonowanie stron
SEO (od...