Pylony (totemy) to wielozadaniowe nośniki treści informacyjnych i reklamowych. Tego typu konstrukcje są często wykorzystywane zarówno przez małe, jak i duże firmy jako element strategii marketingowych, wizerunkowych i informacyjnych. Pylony zyskały tak dużą popularność dzięki szerokiemu wachlarzowi zastosowań – wyjaśniamy, do realizacji jakich zadań nadają się najlepiej.

Pylony jako kierunkowskaz – wsparcie strategii informacyjnej

Jedną z podstawowych funkcji pylonów jest wskazywanie klientom drogi do firmy. Przedsiębiorcy, którzy chcą wykorzystać totem reklamowy właśnie w takim celu, powinni postawić na solidne konstrukcje wykonane z elementów stalowych uzupełnionych o poszycie np. z lekkiego, ale niezwykle wytrzymałego dibondu. Jeśli totem ma być na stałe osadzony w podłożu, trzeba dobrze przemyśleć miejsce jego ustawienia. Najlepiej, by znalazł się w pobliżu wejścia na teren obiektu, koniecznie w widocznym punkcie. Na tak umieszczonej tablicy można zaprezentować np. mapę dojazdu do poszczególnych budynków, rozmieszczenie biur na kolejnych piętrach czy informację o godzinach otwarcia. Na pylon jako kierunkowskaz powinna zdecydować się każda firma, której siedziba mieści się miejscu trudnym do zlokalizowania dla nowych klientów.

Pylon jako witacz – wsparcie strategii wizerunkowej

Totemy reklamowe doskonale sprawdzają się również w roli witaczy. Takie konstrukcje można spotkać przede wszystkim na granicach miast, tuż przy drogach wjazdowych – na tablicach najczęściej znajduje się krótkie powitanie, nazwa miejscowości i jej herb. Nic nie stoi na przeszkodzie, by podobne witacze umieścić np. w pobliżu restauracji, hotelu, sklepu. Proste napisy w stylu „Serdecznie witamy” albo „Dziękujemy za zakupy” pomogą umocnić pozytywny, prokonsumencki wizerunek marki. Osoby zainteresowane taką funkcją pylonów powinny być zadowolone z modeli przenośnych, które można postawić zarówno na zewnątrz budynku, jak i wewnątrz pomieszczeń.

Pracownik Clever Frame, producenta modułów reklamowych, dodaje: Podczas projektowania totemów-witaczy warto uwzględnić miejsce na dodawanie własnych treści, np. dań dnia, aktualnych promocji, godzin serwowania posiłków w hotelu. Wówczas pylony oprócz pełnienia funkcji wizytówki firmy będą też praktycznym narzędziem do komunikacji z klientami.

Pylon jako ekspozytor – wsparcie strategii marketingowej

Totemy świetnie spisują się także podczas różnego rodzaju eventów (konferencji, szkoleń, targów) oraz jako wyposażenie sklepów. Nowoczesne pylony można wzbogacić o szereg akcesoriów: półki, pojemniki na ulotki, wieszaki, a nawet dwustronne ekrany. Takie konstrukcje stanowią cenne uzupełnienie stoisk ekspozycyjnych, których zadaniem jest przyciągnięcie uwagi potencjalnych klientów i zainteresowanie ich asortymentem lub pakietem usług. Pylony multimedialne oraz z różnego rodzaju dodatkami skutecznie i w szerokiej skali wspierają strategię marketingową – mogą być nośnikiem haseł, zdjęć, filmów, folderów.

Pylony są cenione nie tylko ze względu na różnorakie zastosowania, ale też atrakcyjną cenę i możliwość indywidualnego projektowania każdego elementu konstrukcji. Klienci sami wybierają kolor tła i liter, a także decydują o kształcie bryły oraz wyposażeniu jej w dodatkowe akcesoria. Ponadto totem może być wykonany z nietypowych materiałów, np. betonu czy skóry. Bez trudu można więc zaprojektować pylon idealnie korespondujący z celami, potrzebami i profilem firmy.

Najczęstsze zastosowania pylonów reklamowych
Rate this post

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here