Najczęstsze zastosowania pylonów reklamowych
Pylony (totemy) to wielozadaniowe nośniki treści informacyjnych i reklamowych. Tego typu konstrukcje są często wykorzystywane zarówno przez małe, jak i duże firmy jako element strategii marketingowych, wizerunkowych i informacyjnych. Pylony zyskały...
Marketing w IT – jak zacząć?
Jeżeli posiadasz już produkty wysokiej jakości i zaplecze specjalistów w dziedzinie IT, pora na pokazanie ich szerokiej publiczności. W przypadku nowych technologii najskuteczniejszym medium przekazu informacji będzie oczywiście Internet. Podstawą zaprezentowania...
Najskuteczniejsze formy promocji
W obecnych czasach bardzo trudno znaleźć niszę rynkową, w której przedsiębiorca będzie miał monopol. W zdecydowanej większości przypadków musi zmierzyć się z konkurencją, a wówczas należy skutecznie zareklamować swój produkt bądź...
Jak wybrać agencję SEO?
Każdy właściciel serwisu czy też sklepu internetowego z pewnością doskonale zdaje sobie sprawę, że bez skutecznego pozycjonowania nie uda mu się osiągnąć wymarzonych wyników. Działania z zakresu SEO są obecnie konieczne,...
ABC reklamy w internecie – jak zacząć promocję online?
Marketing bazujący na wirtualnych narzędziach i kanałach stanowi duże wsparcie dla e-handlowców pragnących rozwinąć swój biznes w sieci. Internetowa promocja wymaga jednak odpowiedniej strategii. Warto wiedzieć, które czynniki uwzględnić przy tworzeniu...
Oryginalne gadżety reklamowe – sposób na wyróżnianie Twojej firmy
Zbudowanie solidnej, silnej na rynku marki wymaga sporej ilości czasu oraz zaangażowania ze strony właścicieli firmy i jej pracowników. Doskonałym uzupełnieniem kreowania nietuzinkowego, ale jednocześnie wyrazistego wizerunku przedsiębiorstwa będą oryginalne gadżety...
Na czym polega pozycjonowanie strony w Google i dlaczego powinieneś to robić?
Dotarcie do klientów w internecie powinno bazować na skutecznych metodach reklamowych. Jedną z najczęściej wybieranych jest SEO, czyli pozycjonowanie strony w Google. Co to jest?
SEO – optymalizacja i pozycjonowanie stron
SEO (od...
Uchwały krajobrazowe a umieszczanie banerów reklamowych w przestrzeni miejskiej – kilka wskazówek
Ustanawiane w ostatnich latach lokalne uchwały krajobrazowe mają coraz większy wpływ na układ architektoniczny wielu polskich miast. Wprowadzają one wiele regulacji, które określają zasady umieszczania banerów reklamowych w przestrzeni miejskiej. Co...