Pierwotna księgarnia internetowa Amazon, aktualnie jest najważniejszym i najbardziej dochodowym serwisem sprzedażowym, który zna już – przynajmniej ze słyszenia – co trzecia osoba na świecie. Jest to powód, dla którego warto zainteresować się rozpoczęciem działalności i sprzedażą produktów online właśnie w tym miejscu. Wielu sprzedawców korzysta już z tej formy budowania marki, prezentacji i wprowadzania swoich produktów na rynek światowy. Spróbować swoich sił mogą także osoby bez doświadczenia w tejże dziedzinie. Na zachętę, proponujemy świetne narzędzie pomocne w usprawnieniu sprzedaży na tym słynnym portalu – jest nim możliwość integracji konta ErpBox z kontem na portalu Amazon!

Szereg możliwości i udogodnień, dzięki integracji platformy ErpBox z kontem Amazon

Właściciele platformy ErpBox postanowili wdrożyć narzędzie, które daje możliwość rozwoju firmy, a także pozwala na ogromną oszczędność – zarówno czasu jak i pieniędzy. Tym udogodnieniem dla sprzedawców jest możliwość zintegrowania swojego konta z kontem portalu amazon.com. Takie współdziałanie oprogramowania z treściami zamieszczonymi na portalu akcyjnym, przyniesie nie tylko korzyści w postaci zwiększenia efektywności sprzedaży i wzrostu zarobków, ale także dzięki tej integracji, nie trzeba będzie zatrudniać pracowników. Zaoszczędzone zasoby takie jak energia do działania, ale również czas i pieniądze – przedsiębiorcy będą mogli spożytkować w zupełnie odmienny sposób – na przykład na inwestycję w nowe produkty czy ich rozreklamowanie, co wkrótce poskutkuje zwiększeniem sprzedaży!

Dzięki integracji ErpBox z Amazon sprzedawcy będą mogli wyeliminować błędy, ale również szybko i sprawnie obsłużyć każdego klienta, co bardzo wpłynie na jego zadowolenie z wykonywanych przez firmę usług i przyciągnięcie kolejnych nabywców. Wszystko dlatego, że sprzedawca nie musi wykonywać wszystkich czynności samodzielnie ani przy pomocy zatrudnionych pracowników, bo każde działanie zostaje w pełni zautomatyzowane. Wspominając automatyzację, mamy na myśli automatyczne pobieranie i obsługę wszystkich zamówień, aktualizację ich statusu, łączenie kilku zamówień klientów w jedno, druk faktur i listów przewozowych oraz przypisanie kuriera do metody wysyłki. Ekspresowe pobranie danych i zarządzanie zamówieniami kupujących umożliwiają dyski SSD, na których zbudowane zostało oprogramowanie ErpBox. Takie rozwiązanie jest kluczowe, kiedy nasz sklep rozwija się, mamy sporo zamówień, a zależy nam na dużej oszczędności czasu i fachowej obsłudze klientów.

W większości przedsiębiorstw często zapomina się o dobrej organizacji, a jest ona ważna dla sprawnego działania całej firmy. Platforma ErpBox, dzięki integracji ze wspomnianym kanałem sprzedaży, umożliwia zebranie wszystkich ogłoszeń w jednym miejscu, co sprawia że do wszystkich z nich mamy łatwy dostęp i w bardzo prosty sposób można znaleźć takie, które interesuje nas w danej chwili. Przejrzyste filtrowanie zamówień jest ważne również w przypadku, kiedy potrzebujemy znaleźć informację o płatnościach dokonanych przez klientów. Co istotne, jeśli mamy na portalu Amazon większą ilość kont, na każde z nich nie trzeba logować się oddzielnie. Integracja Amazon sprawia, że wiadomości e-mail wszystkich klientów zgromadzone zostają w jednym miejscu, przez co odpisywanie na wiadomości może być niemalże natychmiastowe. Takie zorganizowanie w jednym miejscu wszystkich wiadomości klientów ma również wpływ na to, że żadnej z wiadomości nie przeoczymy, co mogłoby nastąpić, jeśli musielibyśmy przełączać się w pośpiechu między kilkoma kontami Amazon.

Integracja ErpBox z kanałem sprzedaży Amazon to gwarancja dobrej organizacji, oszczędności czasu oraz zwiększenia możliwości sprzedażowych.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj